PAPENDRECHT – Het begin van 2024 betekent voor veel bedrijven een frisse start. Zo ook voor het spraakmakende marketingbureau Untied. Zij begonnen het nieuwe jaar met een knal door de traditionele nieuwjaarsduik een extreme draai te geven. Niet vanaf het strand in Scheveningen, maar uit het vliegtuig.
Deze nieuwjaarsduik markeert volgens Untied niet alleen een uniek begin van het jaar, maar laat ook zien dat het bedrijf grenzen verlegt. (Foto Untied)
“We wilden het jaar beginnen met een ultieme stunt”, verkondigt Jeffrey Bervoets, creatief directeur van Untied, “Het Untied-team staat bekend om hun grensverleggende aanpak. Het idee om de nieuwjaarsduik eens anders aan te pakken, past dus ook goed bij ons.”
Tekst gaat verder onder foto.
Verbaasde gezichten
Het idee werd voorgesteld aan het team. Bervoets: “Die zijn inmiddels echt wel wat van ons gewend, maar de spanning steeg toen het verrassingselement werd onthuld: een nieuwjaarsduik uit het vliegtuig!” Deze aankondiging leidde tot verbaasde gezichten. Personeelsleden dachten dat er een grap gemaakt werd en konden het niet geloven. “Met werk uit een vliegtuig springen? Dat is bizar!”, zegt een medewerker van Untied.
Tekst gaat verder onder video.
Untied
Bervoets: “Ons hele team wordt klaargestoomd om grensverleggend te gaan denken. Untied is een merk in opbouw dat de gevestigde orde uitdaagt. Een merk waarmee wij elke keer het randje op gaan zoeken. Daar is dit een heel goed voorbeeld van.”